برنامه نویس Moneyball: به چالش کشیدن افسانه شخصی بهره وری برنامه نویس 27 ژانویه ، 2020 • SEI BLOG بیل نیکولز اندازه گیری و تحلیل کیفیت نرم افزار یک باور گسترده در زمینه مهندسی نرم افزار این است که برخی از برنامه نویسان بسیار ، خیلی بهتر از سایرین (زمانهای 10 یا x10 ، برنامه نویس) هستند و این که مهارتها ، تواناییها و استعدادهای این برنامه نویسان تأثیر زیادی بر روی آن میگذارد موفقیت یا عدم موفقیت سازمان این موضوع موضوع ستون اخیر من در نرم افزار IEEE با عنوان End لیست رشتههای بدون کنکور دانشگاه علمیکاربردی رضوانشهر of the افسانه بهره وری برنامه نویس فردی است. در زمینه تحقیقات بیس بال (سابمیتومتریک) ، محققانی که مفاهیم گسترده - اما نادرست - را زمستانهای TEXAN و در حال رسیدن به روح تعطیلات به چالش کشیده اند ، توانستند از ناکارآمدی بازار به نفع خود سوء استفاده کنند ، تحولی که به روش مایکل لوئیس در Moneyball توضیح داده است. به همین ترتیب ، مدیران نرم افزاری حیرت انگیز میتوانند با به چالش کشیدن خرد رایج پذیرفته شده سود ببرند. در این پست وبلاگ ، صحت و اهمیت مفهوم گسترده برنامه نویس x10 را بررسی میکنم. با استفاده از دادههای مطالعهای که در SEI انجام دادیم ، شواهدی یافتم که این ایده را که برخی از برنامه نویسان ذاتاً به مراتب ماهرتر یا کارآمدتر از دیگران هستند ، به چالش میکشد. مطالعه ما به این نتیجه رسید که حقیقت بیشتر تفاوت دارد. اول ، فهمیدم که بیشتر تفاوتها ناشی از چند اجرای خیلی پایین است ، نه عملکرد عالی استثنایی. دوم ، تعداد بسیار کمیبرنامه نویسان در افراط و تفریط وجود دارد. سوم ، همان برنامه نویسان به ندرت بهترین یا بدترین بودند. در حالی که میانگین عملکرد بین برنامه نویسان متفاوت است ، تنها نیمیاز تغییر در تلاش برای توسعه برنامه را میتوان به مهارت ذاتی برنامه نویس نسبت داد. نیمیدیگر مربوط به تغییرات روزانه فرد توسعه دهنده است. یعنی برنامه نویسان به همان اندازه که با اعضای دیگر گروه متفاوت هستند با خود فرق میکنند. بسیاری از مطالعات که به نظر میرسد دامنه عملکرد x10 را نشان میدهد اختلاف بین برنامه نویسان با تغییر روزانه برنامه نویس را نشان میکابینتهای گلاس چیست؟پشت صحنه: تور دانشجویی RED STUDIOS دهد. این یافته مهم است ، زیرا این بدان معنی است در کوتاه مدت ، عملکرد باتلاقهای متغیر عملکرد طبیعی است. این یافته پیامدهای عمدهای در اندازه نمونه مورد نیاز برای برنامه ریزی ، ردیابی و ارزیابی پیشرفت فرآیند دارد. مهمتر از همه ، ما شاهد موارد و افراط و تفریطها هستیم ، نه روند دراز مدت. با این حال پرداختن به بزرگترین چالشهای محققان بالاتر ، این نتایج کوتاه مدت خیلی پیش بینی کننده نیست. دامنه اندازه گیری بدترین و نه بهترین عملکرد نورافکن: ماریا آندراد - از دانشجویان گرفته تا IT متخصص در UCSD است. در حالت شدید ، یک برنامه نویس یک کار را انجام نمیدهد. مقایسه بهترین با بدترین چیز خیلی مفید نیست. پیدا کردن یک برنامه نویس برتر همیشه کار سختی است ، پیدا کردن یک برنامه نویس توانمند My Fall Break با برنامه اکتشاف صنعت Wharton چنین نیست. اندازه گیری دقیق عملکرد نیاز به بدنه حجامت چیست؟ آیا کار میکند؟ قابل توجهی از کار دارد. از آنجا که مدیران پروژههای نرم افزاری توانایی محدودی در ارزیابی توانایی توسعه دهندههای فردی دارند ، باید به یک محیط تولیدی و رشد استعداد اعتماد کنند. به جای اینکه لیست رشتههای بدون کنکور دانشگاه علمیکاربردی روانسر تمام تمرکز خود را برای جذب و استخدام بهترین برنامه نویسان در دسترس قرار دهند ، مدیرانی که مایل به دستیابی به بهره وری و کیفیت بالا هستند ممکن است با پیدا کردن برنامه نویسان توانمند و سپس استفاده از ابزارهای دیگر در اختیارشان مؤثرتر باشند. بعداً در این پست در مورد برخی از این ابزارها بحث خواهم کرد. اعتقاد به شکیبایی و حساسیت مهارت برنامه نویسان فردی در مهندسی نرم افزار دارای سابقهای طولانی است ، که از سال 1968 توسط مطالعات ساکمن و همکارانش آغاز شد. و بعداً توسط مک کان (فصل 30) ، گلس و دیگران خلاصه شد. برآوردهای نفرات برتر در مقابل میانگین نوازندگان در این مطالعات از 10: 1 تا 28: 1 است. برای تیمها ، بوهم و همکاران. از عاملی تقریباً 4: 1 استفاده کرد ، و DeMarco و Lister ادعا کردند که سازمانها تقریباً به اندازه افراد در عملکرد خود متفاوت هستند. این ادعاهای تأثیرگذار منتشر شده به فرضیات گستردهای درباره اهمیت مهارت فرد تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! برنامه نویس کمک کرده است. با این حال ، در حالی که مطالعه کوچک Curtis در مورد زمان رفع نقص (صص 279-294) تغییرات زیادی را برای همان توسعه دهنده در کارهای متعدد پیشنهاد کرده است ، به بهترین دانش ما ، هیچ یک از این مطالعات اصلی تغییرات بین توسعه دهندگان را از تغییرات بهره وری از هم جدا نکرده است. برنامه نویسان فردی از برنامه به BLOG ADMISSION GEORGIA TECH برنامه دیگر. مطالعه برای درک بهتر دلایل بهره وری توسعه نرم افزار ، مطالعه خودمان را انجام دادیم. ما از دادههای جمع آوری شده از کار خودمان برای آموزش فرآیند نرم افزار شخصی (PSP) استفاده کردیم. PSP به توسعه دهندگان نرم افزار میآموزد که چگونه عملکرد خود را اندازه بگیرند و یک چرخه بهبود شخصی برنامه plan-do-check-act طراحی شده توسط Demming را اجرا کنند. آموزش اساسی PSP این است که پیشرفت با سازگاری آغاز میشود. در طول کلاس PSP ، ما هر روز دادههای کلاس را به دانش آموزان گردآوری و نشان میدادیم. بنابراین ، مربیان دست اول مشاهده کردند که چگونه اجراهای فردی از یک برنامه به برنامه دیگر متفاوت است. برای مطالعه ، ما از دادههایی از تکالیف برنامه نویسی کلاس PSP استفاده کردیم که دانش آموزان تلاش ، اندازه و نقص را برای یک سری از آکادمیفیلم نیویورک استرالیا دکمه ساخت فیلم Alum Leroy اعتبارهای بلاکچین را تقویت میکند برنامهها ثبت میکنند. دانش آموزان از زبانهای برنامه نویسی و محیطهای مورد علاقه خود استفاده کردند. برای شبیه سازی یک چرخه توسعه برای جمع آوری دادههای آنها ، ما دارای ویژگیهای عادی بودیمProgrammer Moneyball: Challenging the Myth of Individual Programmer Productivity
دانشگاه ویندرزقانون ویندزور برای ارائه گواهینامه در عمل ثبت اختراع بازدید : 350
دوشنبه 13 بهمن 1398 زمان : 15:06